Usein kysytyt kysymykset
Täältä löydät vastauksia yleisimpiin lahjakortin antajien ja saajien kysymyksiin.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@innoflame.fi, puh. 0207 433 600).
Taina Engström
Myyntiassistentti
Innoflame Oy
Kysymykset ja vastaukset
Olen saanut Innoflame -lahjakortin. Mitä teen nyt?
Lahjakortin lunastaminen on helppoa. Klikkaa sivuston yläreunasta Lunasta lahjakortti -linkkiä ja seuraa ohjeita. Kun olet valinnut lahjatuotteesi, toimitamme sen sinulle kymmenessä arkipäivässä.
Voinko lunastaa lahjakorttini, vaikka se on vanhentunut?
Vanhentuneita lahjakortteja ei voi valitettavasti lunastaa.
Voinko lunastaa lahjakorttini puhelimitse?
Suosittelemme valitsemaan lahjatuotteen helposti sivustomme kautta. Jos tämä ei jostain syystä ole mahdollista, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme 0207 433 604.
Miten tilaamani lahja toimitetaan?
Tuotteet toimitetaan Postin Postipaketti- tai SmartPost -kuljetuksella, toimitukset vain Suomeen.
Voiko lahjakortin vaihtaa rahaksi?
Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi.
Voinko vaihtaa minulle toimitetun tuotteen toiseen saman kategorian tuotteeseen?
Mikäli tuotteessa ei ole vikaa, tuotevaihtoon ei ole oikeutta. Viallisen tuotteen luonnollisesti vaihdamme ehjään veloituksetta. Palauttaessanne viallisen tuotteen mainitkaa Postin henkilökunnalle, että kyseessä on asiakaspalautus 605202/PORIN Innoflame Oy:lle. Muista pyytää kuitti. Palautusosoite on Innoflame Oy, Kirrintie 2, 28880 PORI.
Onko tuotteilla takuu?
Tuotteilla on vuoden takuu toimituspäivästä.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
asiakaspalvelu[@]innoflame.fi